Szakmai Egyesületünk a megyében működő kereskedelmi és vendéglátó üzletkörű vállalkozások részére a működésükkel összefüggő tanácsadási, érdekképviseleti, és felnőttképzési szolgáltatást nyújt.


részletek
 



A KISOSZ minő-ségpolitikájának alapja, egyben a Megyei egyesület szlogenje:

"Legjobban védett vállalkozó a tájékozott vállalkozó!"

Ennek megfelelően két fő alap tevékenységünket az érdekképviseleti tevékenységet, tanácsadást és az iskolarendszeren kívüli szakképzési tevékenységet a lehető legjobb minőséggel, minél szélesebb kör kiszolgálásával valósítjuk meg.





Főoldal   Sitemap   Nyomtatás   Kapcsolat
 

Hírek

Ellenőriztek, de nem bírságoltak

Nyár 2011. címmel zajlott június 20. és július 3. között a Somogy Megyei Kormányhivatal nagyszabású ellenőrzése. A Dél-Balatont érintő tíznapos akció keretében a hivatal szervei szállodákat, vendéglátóhelyeket, butikokat látogattak meg. Az eredményekről a napokban tájékoztatták a Kapos Extra hetilapot.

A kezdeményezés célja a somogyi állampolgárok és a nyaralók védelme, valamint az érintett egységek tulajdonosainak felvilágosítása volt. A Népegészségügyi Szakigazgatási Szerv, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, az Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság, valamint a Munkavédelmi és Munkaügyi Szakigazgatási Szerv munkatársai a 10 nap alatt 123 kis- és középvállalkozást ellenőriztek. A KISOSZ megyei szervezetével együttműködve tartott fórumokon számos vállalkozó jelezte, hogy a korábbi évektől eltérően sokkal segítőkészebb volt az ellenőrzés. A vállalkozók minden kérdésükre szakszerű válaszokat kaptak, az érdekképviselet kiadványain keresztül pedig a vállalkozásokat érintő tudnivalókról több mint 700 somogyi egységet tájékoztattak. A tapasztalatok szerint a kis- és középvállalkozások évről évre jogkövetőbbek, az akció során az ellenőrzések mintegy 20 százaléka tárt fel kisebb-nagyobb szabálytalanságot. A hatóságok emiatt arra kötelezték az érintetteket, hogy a - sokszor csak adminisztrációs jellegű -, jellemzően kisebb súlyú hiányosságokat pótolják,pénzbírság kiszabására azonban egy esetben sem került sor. A kormányhivatal akciójának - a korábbi évek gyakorlatával szemben - ezúttal nem a büntetés, hanem a segítség volt a célja.

(Kapos Extra, 2011. július 14. Várvizi Tamás)

2011-09-20

további híreink
 
Főoldal Tanfolyamok Tanácsadás Csatlakozzon hozzánk Elérhetőségek Adatvédelem